Modyfikacja Zaproszenia do składania ofert
07.03.2018 8:00:00


Miejsce Piastowe, dnia 6.03.2018 r.
Modyfikacja
Zaproszenia do składania ofert
Dotyczy postępowania w sprawie udzielenia zamówienia na: zorganizowanie 3-dniowej wycieczki do Torunia dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego zmienia się termin realizacji zamówienia:
Punkt 4 ust. 2 Zaproszenia do składania ofert otrzymuje brzmienie:
2)Wymagany termin realizacji: 4.04.2018 r. wyjazd – 6.04.2018 r. powrót
W związku z powyższym punkt 9 i 10 zdanie pierwsze zaproszenia do składania ofert otrzymują odpowiednio brzmienie:
- Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
- Ofertę należy złożyć do dnia 12.03.2018 r. do godziny 11:00 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
- Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert odbędzie się 12.03.2018 roku o godz. 11:05. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
- UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
- Forma składania ofert:
Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ,,Oferta - NIE OTWIERAĆ PRZED 12.03.2018 r godz. 11:05” należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro).