MZSP w Miejscu Piastowym - Aktualności: ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

12.02.2018 21:18:30

facebook twitter

Zapraszam Państwa do składania ofert na przeprowadzenie kursu języka angielskiego branżowego/zawodowego  z zakresu kierunków/branż nauczanych w szkole Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest  w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

    Zgromadzenie Świętego Michała Archanioła - Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym, ul. Ks. Markiewicza 25B,
    38-430 Miejsce Piastowe
    Tel/fax: 13 43 530 70,
    www.mzsp.pl,
    e-mail: sekretariat@mzsp.pl

  2. Rodzaj zamówienia: usługa
  3. Nazwa zamówienia: przeprowadzenie kursu języka angielskiego branżowego/zawodowego  z zakresu kierunków/branż nauczanych w szkole Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest  w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
  4. Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Przeprowadzenie kursu języka angielskiego branżowego/zawodowego z zakresu kierunków/branż nauczanych w szkole Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest  w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
    2. Liczba uczestników: 4 osoby – nauczyciele j. angielskiego
    3. I Szkolenie/kurs – 40 godzin (1 godz. lekcyjna = 45 min)

      Tematyka:
      Moduł I – informatyka (20 godz.)
      Moduł II – reklama (20 godz.)
      Termin realizacji: do 31 maj 2018
      Szkolenie w części może być realizowane (wskazane jest) za pomocą platformy e-learning (on-line) max 20 godz., pozostałe godziny mogą być zrealizowane
      w ramach 1 zjazdu (20 godz.)

    4. II szkolenie/kurs – 40 godzin (1 godz. lekcyjna = 45 min)

      Tematyka:
      Moduł III – poligrafia/druk cyfrowy (20 godz.)
      Moduł IV – branża drzewna (20 godz.)
      Termin realizacji: czerwiec – wrzesień 2018
      Szkolenie w części może być realizowane (wskazane jest) za pomocą platformy e-learning (on-line) max 20 godz., pozostałe godziny mogą być zrealizowane w ramach 1 zjazdu (20 godz.)

    5. Oczekiwane efekty/umiejętności/kwalifikacje:
      • wzrost kompetencji językowych z zakresu nauczanych branż, podniesienie jakości kształcenia w szkole;
      • poznanie nowych metod nauczania oraz technik, nowych materiałów wykorzystywanych w nauce j. obcych.
    6.  Wykonawca ma zapewnić oraz przekazać każdemu uczestnikowi i uczestniczce  materiały piśmiennicze, dojazd/zakwaterowanie nauczycieli, materiały do realizacji zajęć, literaturę fachową oraz materiały dydaktyczne tj. opracuje, powieli i przekaże uczestnikom kursu niezbędne materiały szkoleniowe z zakresu kursu lub przekaże gotowe opracowania/publikacje.
    7. W przypadku gdy zjazd odbywać się będzie w siedzibie Oferenta w odległości pow. 50 km. od Miejsca Piastowego należy zapewnić noclegi i wyżywienie dla uczestników kursu.
    8. Szczegółowy harmonogram kursu zostanie opracowany w porozumieniu Wykonawcy i Zamawiającego.
    9. Wykonawca winien zapewnić na czas prowadzenia kursu urządzenia i sprzęt specjalistyczny do jego przeprowadzenia w zakresie programu kursu.
    10. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu możliwość wykonania ćwiczeń komunikacyjnych wynikających z programu kursu tak, aby każdy uczestnik/uczestniczka mógł kilkakrotnie powtórzyć to samo ćwiczenie w celu utrwalenia zdobytej wiedzy i umiejętności.
    11. Etap II przedmiotu zamówienia - przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego potwierdzającego podniesienie kompetencji w zakresie kursu języka angielskiego branżowego dla uczestników/uczestniczek, sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie Zamawiającemu oraz wydanie w dwóch egzemplarzach certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu.
    12. Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowego programu kursu, list obecności, zapisami w dzienniku kursu, potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek kursu oraz dostarczenie 1 kpl. materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego, protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla uczestników/uczestniczek kursu (przed i po zakończeniu kursu), potwierdzenie wydania certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz raportu końcowego z przeprowadzonego kursu.
    13. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:
      1. sprawdzenie wiedzy przed rozpoczęciem kursu;
      2. ocena uczestników – przeprowadzenie weryfikacji po zakończeniu kursu na podstawie opracowanych kryteriów oceny;
      3. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z przeprowadzonego kursu zawierającego porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej oceny z przyjętymi wymaganiami określonymi w programie szkolenia (tj. przedstawionymi efektami uczenia się, które osiągną uczestnicy/uczestniczki w wyniku realizacji kursu).
    14. Wykonawca zobowiązuje się oznaczać wszystkie dokumenty oraz materiały (dydaktyczne i piśmiennicze) dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie logo Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Podkarpackiego oraz znakiem promocyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie zgodnie z jego Księgą Znaku udostępnioną na stronie internetowej RPO WP.
    15. Certyfikaty/Zaświadczenia powinny zawierać:
      1. logotyp ; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
      2. nazwę projektu i informację o współfinansowaniu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
      3. nazwę firmy, która szkolenie przeprowadziła; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
      4. imię i nazwisko uczestnika kursu, (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
      5. datę i miejsce urodzenia; ( Zaświadczeń)
      6. pełną nazwę kursu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
      7. datę i miejsce szkolenia – Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
      8. program (Zaświadczeń)
      9. ilość godzin kursu; (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
      10. miejscowość i datę wystawienia certyfikatu/zaświadczenia; (dot. Certyfikatów
        i Zaświadczeń)
      11. podpis i pieczątkę osoby wystawiającej certyfikat/zaświadczenie, (dot. Certyfikatów i Zaświadczeń)
    16. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
      80500000-9 - usługi szkoleniowe
      80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego

      Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

  5. Termin realizacji zamówienia: 

    I Szkolenie/kurs – 40 godzin (1 godz. lekcyjna = 45 min)
    Termin realizacji: 31 maj 2018

    II szkolenie/kurs – 40 godzin (1 godz. lekcyjna = 45 min)
    Termin realizacji: czerwiec – 30 wrzesień 2018

  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia
    1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
      • spełniają warunki dotyczące:
        •  kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
          o ile wynika to z odrębnych przepisów;
        • sytuacji ekonomicznej lub finansowej ;
        • zdolności technicznej lub zawodowej.  
    2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
    3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
  8. Kryteria oceny ofert:
    Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według  następujących kryteriów:
    1. Cena  -  90 %

      Sposób oceny:
      Lp = Cn / Cb x 90% x 100
      gdzie:
      Lp – liczba punktów
      Cn- najniższa cena wśród ofert
      Cb – cena badanej oferty

      Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 90 pkt.

    2. Kryterium społeczne – 2 %

      Zatrudnianie przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby niepełnosprawnej, odpowiedzialnej za pracę związaną z przygotowaniem szkolenia.

      Punkty w kryterium społecznym będą przyznawane w następujący sposób:

      • zatrudnianie przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2011, Nr 127, poz. 721), w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania– 2 pkt
      • brak zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby niepełnosprawnej, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2011, Nr 127, poz. 721), w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania– 0 pkt

      Wykonawca obowiązany jest udokumentować fakt zatrudniania osoby, tj. przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie określające, że osoba wykonująca pracę związaną z przygotowaniem szkolenia posiada status osoby niepełnosprawnej.

      Zamawiający zastrzega, że na jego żądanie wykonawca będzie musiał przedłożyć do wglądu dokumenty świadczące o zatrudnieniu osoby, wraz z zakresem obowiązków wykonywanych przez tą osobę. W przypadku gdy wykonawca nie przedstawi wymaganych dokumentów do wglądu Zamawiający postąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami ww. zakresie.

       W niniejszym kryterium oferta może uzyskać max 2 pkt.

    3. Wykształcenie trenera w obszarze tematyki objętej przedmiotem zamówienia tj. zajęcia przeprowadzi lektor języka angielskiego posiadający tytuł co najmniej magistra filologii angielskiej - 8%

      Ocenie w danym kryterium będzie podlegał tytuł naukowy trenera, z tematyki objętej przedmiotem zamówienia osoby/trenera wskazanego w wykazie osób, który zadeklaruje poprowadzenie co najmniej 50% zajęć (zgodnie z wykazem osób).
      Sposób oceny:
      Tytuł profesora – 8 pkt
      Tytuł dr hab. – 6 pkt
      Tytuł dr – 4 pkt
      Tytuł mgr, mgr inż.  – 2 pkt

       Wykonawca może uzyskać maksymalnie 8 pkt..

      Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:

      Ilość punktów = cena + kryterium społeczne+ tytuł naukowy
      Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena + kryterium społeczne + tytuł naukowy

  9. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
    • Wypełniony formularz oferta;
    • Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym;
    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
      w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
    • Życiorysy/ CV trenera;
    • Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy ;
  10. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
    • Ofertę należy złożyć do dnia 20.02.2018 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
    • Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert odbędzie się 20.02.2018 roku o godz. 11:05. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
    • UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
  11. Forma składania ofert:
    1. Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ,,Oferta - NIE OTWIERAĆ PRZED 20.02.2018r godz. 11:05”  należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Wykonawca uczestniczący w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do przygotowania i złożenia oferty w następujący sposób:
      • Ofertę stanowi:
        1. wypełniony druk „oferta” wraz z oświadczeniem o braku powiązań;
        2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
        3. wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale 9 Zaproszenia;
        4. pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie) osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
      • Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
      • Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta winna być pisana pismem maszynowym
        lub nieścieralnym atramentem, w sposób czytelny. Dokumenty sporządzone
        w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
      • Zaleca się, aby:
        1. ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,
        2. każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i oznaczona kolejnymi numerami,
        3. kartki oferty były spięte (z zastrzeżeniem, że część stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa może stanowić odrębną część oferty).
  12. Informacja na temat zakresu wykluczenia

    W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  13. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
    W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz    informacje przekazywane będą e-mail: sekretariat@mzsp.pl, przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
    Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty elektronicznej
    – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
    Osoba do kontaktów: Monika Subik  tel.: (013) 43 530 70
  14. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
    Umowa zostanie zawarta z wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.
  15. Jednocześnie informuję, że zamówienie realizowane zgodnie z zasadą konkurencyjności przewidzianą w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 -2020.
  16. Zaproszenie do składania ofert zostało wywieszone na tablicy ogłoszeń MZSP w Miejscu Piastowym oraz na stronie internetowej www.mzsp.pl